Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies Zamknij
Zaloguj do Play24

Doładowanie konta

Moje doładowania

Status transakcji

Aby sprawdzić status transakcji wypełnij poniższy formularz. Po prawidłowym podaniu numeru zamówienia system przedstawi aktualny status transakcji.

Dowiedz się więcej

Faktura

Aby otrzymać fakturę za doładowanie, należy w ciągu 7 dni od daty zasilenia telefonu skorzystać z opcji faktura.

 

Dowiedz się więcej

Reklamacje

UWAGA! Ten formularz służy wyłącznie do składania reklamacji związanych z doładowaniami bezpośrednimi na stronie doladowania.play.pl.

Dowiedz się więcej