Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies Zamknij
Zaloguj do Play24

Doładowanie konta

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę dokonać płatności za doładowanie telefonu oraz po jakim czasie moje konto zostanie uzupełnione?rozwiń
Jaka kwota wpłynie na konto telefonu i o ile zostanie wydłużony jego okres ważności?rozwiń
Co zrobić, jeżeli telefon nie został doładowany?rozwiń
Do czego służy opcja status transakcji?rozwiń
Czy otrzymam potwierdzenie zrealizowania transakcji?rozwiń
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?rozwiń
Jak sprawdzić stan konta?rozwiń
Dokumentyrozwiń